28 september 2011

Kom kennismaken met de burgemeester in Hattemerbroek

De nieuwe burgemeester van Oldebroek Adriaan Hoogendoorn is bezig met zijn ‘kennismakingstournee’ langs de verschillende kernen van onze gemeente. Het doel is dat burgemeester Hoogendoorn de gemeente leert kennen, maar ook dat de gemeente de nieuwe burgemeester kan ontmoeten.

Fietstocht

Donderdag 6 oktober bezoekt de burgemeester Hattemerbroek onder begeleiding van de PvdA-fractie. Hij zal ’s middag samen met de fractie verschillende locaties op de fiets bezoeken. De burgemeester zal onder andere een rondleiding krijgen over het H2O-terrein en een bezoek brengen aan de brandweerkazerne, het sportpark van de Noord Veluwe Boys en de speeltuin De Vogelenzang.

Avondprogramma in de Bouwakker

’s Avonds zijn alle inwoners van Hattembroek welkom in de Bouwakker. Vanaf 19.00 is de zaal open en om 19.15 uur start er een gevarieerd programma. De avond begint met een inleiding van Diny van de Velde van de oudheidkundige vereniging over de geschiedenis van Hattemerbroek. Daarna volgen presentaties van de Nassauschool en de postduivenvereniging De vriendschap.

Optreden Toneelvereniging Irene

Na de pauze waarin er de gelegenheid is om de burgemeester te ontmoeten, gaat toneelvereniging Irene een eenakter (blijspel) spelen met als titel: ‘De burgemeester is er even niet’. Een toepasselijke eenakter waarbij de burgemeester plotseling een belangrijke vergadering heeft en de nieuwe gemeentesecretaris op zijn eerste werkdag een bruidspaar zal toespreken.

(archieffoto Toneelvereniging 'Irene')

(archieffoto Toneelvereniging ‘Irene’)