Door Sijmen Scholten op 24 maart 2014

Verloren. Niet verslagen

De gemeenteraadsverkiezingen leverde PvdA Oldebroek – Wezep wederom een niet mis te verstane oorvijg van de kiezer op. Slechts 1 zetel voor de sociaal-democraten  in de gemeenteraad van Oldebroek. Dat neemt niet weg dat er een onverminderd grote missie is meegegeven door 905 stemgerechtigde inwoners. PvdA dankt hen voor het vertrouwen.

We hebben deze verkiezingen verloren. Niet onze energie, niet onze historie, niet onze idealen en al zeker niet onze strijdlust”, aldus voorzitter Sijmen Scholten

De PvdA’ers in Oldebroek zullen iedere kans aangrijpen het gesprek aan te gaan met de samenleving om een helder beeld te krijgen over aanleidingen voor het gedeukte kiezersvertrouwen.

Lijsttrekker Henri van Beek: “Ik voel me des te meer uitgedaagd om me als volksvertegenwoordiger volop in te zetten voor de Oldebroeker samenleving. We gaan er voor!

Sijmen Scholten

Afdelingsvoorzitter secretaris Campagne coördinator leden administrateur Noordsingel 183 8091 XM Wezep telnr. 038 – 376 3707

Meer over Sijmen Scholten