Door op 25 september 2017

Bepaal de koers in Oldebroek voor de komende vier jaar

Heeft u een idee om de inrichting van uw wijk nog beter te maken? Of wilt u juist aangeven hoe de zorg voor de jeugd in de gemeente Oldebroek geregeld zou moeten zijn? Wilt u verbeterpunten melden voor de uitvoering van de WMO? Wat uw ideeën ook zijn, de PvdA Oldebroek verneemt het graag. De PvdA Oldebroek hoort graag van u wat er volgens u de komende vier jaar allemaal moet gebeuren in onze gemeente.

Als inwoner van de gemeente Oldebroek bent u degene die het beste kan aangeven wat er nog beter kan. U merkt het immers als uw buurman niet op tijd een traplift kan krijgen of als uw dochter geen geschikte huurwoning kan vinden. Het is belangrijk dit te laten weten aan de mensen die u vertegenwoordigen in de gemeenteraad, zodat zij ook echt kunnen aanpakken wat u belangrijk vindt.

De komende weken zal de PvdA Oldebroek zo veel mogelijk informatie verzamelen om te bepalen wat de koers moet zijn voor de nieuwe raadsperiode. Deze koers zal de PvdA Oldebroek vastleggen in het verkiezingsprogramma van de partij.  U kunt meeschrijven aan dit verkiezingsprogramma door uw ideeën op te sturen.

U kunt schrijven naar het Secretariaat PvdA Oldebroek – Wezep. Het adres is Noordsingel 183, 8091 XM Wezep.

Uw ideeën en inspiratie kunt u ook online invullen via PvdA In De Buurt.

Of u kunt mailen naar [email protected].

Dit kan tot woensdag 11 oktober 2017